Ärenden enl stadgarna. Kallelse är också utskickat via mail tre veckor i förväg enligt stadgarna.

Plats: Kulturhuset i Handens centrum. Kultrurrum 2 direkt till vänster efter ingången.

Tre timmars fri parkering vid Haninge centrum eller parkeringshus.

En länk till mötet och möteshandlingarna har skickats ut digitalt via mail till medlemmarna! Kan även hämtas på hemsidan efter inloggning.

Du måste betalat medlemsavgiften för att delta och rösta.

Vi bjuder på fika med tilltugg.

För mer info kolla även bullen och klubbens hemsida www.sk0qo.se.
Mötet genomföres på plats, således ej på Jitsi denna gång.

Du måste ha betalat medlemsavgiften för att få rösta på mötet.

Medlemsavgjften för 2023 är oförändrad.
250:- fullbetalande
125:- familjemedlem på samma adress.
75:- för ungdom upp t o m det år man fyller 25 år.
PG 68 05 89-9

Bespara kassören en massa extrajobb med påminnelser och betala in årsavgiften så fort som möjligt!

Vi ser särskilt positivt till ungdom nya som tidigare medlemmar. Vi behöver ”nytt blod” och nya idéer för denna åldersgrupp!
Vi är mer än någonsin beroende av våra medlemmar för fortsatt utveckling av föreningen!

OBS. du som gått med i distanskursen har fritt medlemskap även i år och ska ej betala!