Medlemsmöte 30 nov

  • PDF
  • Skriv ut
  • Skicka sidan

Som vi skrivit tidigare har vi fått lite för mycket saker på Gålö och en del av det klarar inte av vinterkylan utomhus. Vi har ju inte obegränsat med förvaringsutrymmen inomhus heller så vi måste göra av med lite saker.

Vi kommer därför att ta med en del av den övertaliga materielen till onsdagsmötet den 30 november där besökarna kan få tag på lite kul saker till överkomliga priser. Vi börjar sälja kl 19.30.

Priset bestämmer du själv, det blir som ett bidrag till klubbens verksamhet och alla bidrag mottas tacksamt. Det finns ju alltid nya intressanta apparater, antenner mm som behöver skaffas och saker som behöver repareras osv.

Vi kommer att lotta köordningen och den avgör i vilken ordning man får välja bland sakerna och om det finns saker kvar så går det bra att ställa sig sist i kön och gå ett varv till. För varje varv lägger du en slant i bössan som bidrag till klubbens verksamhet.

Vi sorterar fortfarande och försöker få plats inomhus men hittills ser det ut som att det finns några oscilloskop, transformatorer, lödverktyg och en del annat som inte får plats. Vi kommer att sortera vidare i helgen och får se vad som blir över och ta det med oss på onsdag.

Free counters!

GTranslate